CONTACTCIRKELS STICHTING SENIOREN WAALWIJK van donderdag 20-12-2018.

Zeer geslaagde kerstlunch à la carte’s-middagsen het kerstdiner ’s-avonds in het Grand Café van de Kansenfabriek in BaLaDe. De lunch werd opgeleukt door het deelnemer duo Lia en Jef van Kalmthout die met piano en klarinet kerstliederen ten gehore brachten. Het diner werd opgeleukt door het zangkoor Serenata die ook kerstliederen ten gehore brachten afgewisseld met declamaties. De werkgroep WDZ kijkt terug op een positieve deelnameaan de lunches en diners met een prima prijs- kwaliteitsverhouding en daarvoor dank aan de Chef kok Teun Thomassen en zijn assistenten, de bediening (vrijwilligers) en het management die oplossend met ons meedachten. Nu is het terugkommoment van de contactcirkels aangebroken en hebben daarvoor buurthuis Zanddonk gekozen omwoensdagmiddag 30 januari om 14.00 uur. Alle deelnemers aan de lunches en diners worden uitgenodigd aanwezig te zijn en horen wij graag hoe het hen is vergaan in hun contactcirkel onder het genot van een kopje koffie of thee met gebak. Mocht u nog geen match hebben in uw interessesfeer of zou u uw contactcirkel willen uitbreiden dan is deze bijeenkomstdaarvoor een prima gelegenheid. Natuurlijk is de Mantelzorger ook welkom en u mag ook een vriend, vriendin of kennis die ook belangstelling heeft als introducés mee brengen.Voor de dames (heren) van de kookcontactcirkel die nog geen onderdak hebben kunnen vinden is het helemaal interessant want de keuken in het buurt-huis Zanddonk  is hiervoor beschikbaar.Nieuw in het Grand Café van de Kansenfabriek is de lunch op de laatste zondag van de maand 27 januari aanstaande voor slechts € 3,50 en één drankje verplicht. Wilt u aan de ontmoetingstafel metmaximaal 12 personen aanschuiven voor deelname aan contactcirkels van SSW om 13.00 uur dan kunt u zich daarvoor aanmelden bij de Wij(k)diensten 041676 01 60. Iedereen is van harte welkom want wij rekenen op uw komst!

3 gangen menu